Thursday, December 23, 2010

Ahli-ahli Baru Group Emas Kota Bharu

      Assalamualaikum..Syukur ke hadrat Allah yang mengatur perjalanan hidup ini dengan sempurna sekali.Tasbih dan tahmid kepadaNya atas limpah rahmat yang tidak bertepi.
     Pada kesempatan ini saya ingin mengucapkan terima kasih dan mengalu-alukan penyertaan ahli-ahli baru sebagai pengedar dinar dan dirham Kelantan dan dealer Public Gold di bawah rangkaian Group Emas Kota Bharu.Kepercayaan yang anda berikan akan dibalas dengan servis dan nasihat yang terbaik untuk meningkatkan jumlah pembeli atau penyimpan emas dalam masyarakat kita sekaligus meningkatkan jumlah jualan produk emas dan perak di bawah rangkaian GEKB.Target untuk mencapai sasaran 1 Juta jualan kumpulan  sebelum  1 januari 2011 hampir tercapai dengan penyertaan ahli-ahli baru ini.
    Nama sebahagian daripada tuan-tuan dan puan-puan telah saya pamirkan di sebelah kanan kolum ini untuk dihubungi oleh pembeli manakala sebahagian lagi  keberatan untuk disiarkan maklumat mereka atas pelbagai alasan yang saya rasa konkrit dan boleh diterima. Takut dihubungi penjenayah , malu-malu dan tak mahu diketahui oleh majikan antara alasan yang diberikan.Doa saya agar kita akan sentiasa dilindungi oleh Allah atas urusan yang halal dan ikhlas untuk memartabatkan kembali dinar dan dirham serta menjadikan emas sebagai penyimpan nilai harta yang sebenar.
   Bagi pencinta emas dan perak yang belum lagi menjadi pengedar tetapi berminat untuk menjadi pengedar , anda boleh menghubungi Group Emas Kota Bharu untuk menjadi ahli group kami. Perkhidmatan yang baik disediakan untuk anda. Wassalam

1 comment:

  1. Asmkm. Saya rakyat K'tan yang brmastautin di Lembah Kelang, khususnya di Puchong sejak 3 th yang lalu. Saya amat berminat utk menyertai kumpulan ini. Bagaimana caranya ya?

    Ab Halim Mahmod Hs : 012 - 521 1464 abham53@gmail.com

    ReplyDelete